Klok Onderhoud en Afbouwgroep B.V. is een multifunctioneel afbouw- en onderhoudsbedrijf, welke zich richt op onderhoud/renovatie van vastgoed en turn-key afbouwprojecten. Onze diensten zijn divers, zo zijn we specialist in bouwkundig onderhoud, schilderwerken, projectstoffering, plafond- en wandmontage en projectstoffering voor grote en kleine projecten. Daarnaast hebben wij een 24/7 glasservice/calamiteitendienst. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk woningcorporaties, (semi) overheden, zorginstellingen, onderwijsorganisaties en particulieren, in voornamelijk Groningen, Friesland en Drenthe. Bij Klok Onderhoud- en Afbouwgroep BV werken ruim 60 medewerkers.

Omschrijving van de functie en werkzaamheden

We zoeken een projectleider serviceonderhoud met ervaring in serviceonderhoud en minimaal 2 jaar ervaring in het begeleiden bij het plaatsen van glas. Ruime ervaring in met name de glaszetbranche is een pré.

Je werkt in teamverband met de coördinator serviceonderhoud, de andere projectleiders en teamleiders. Je onderhoud contact met onze opdrachtgevers, samenwerkingspartners, leveranciers en medewerkers op de diverse projecten. Je doet opnames voor nieuwe werkzaamheden, kan lekkages opsporen en maakt offertes. Je bent verantwoordelijk voor het nakomen van de serviceonderhoudscontracten en de 24/7 glasservice/calamiteitendienst. Je zorgt ervoor dat je de juiste producten ingekocht kunnen worden in de juiste hoeveelheden en zorgt voor een correcte projectlogistiek. Het bewaken van de projectplanningen en begrotingen, behoort tevens tot de werkzaamheden.

Functie-eisen

De
projectleider waar naar wij op zoek zijn:

  • beschikt over voldoende bouwkundige kennis op MBO+ niveau
  • heeft minimaal 2 jaar ervaring in de glasbranche (pré)
  • heeft relevante werkervaring in soortgelijke functie
  • is een goede gesprekspartner zowel intern als extern
  • kan personeel begeleiden/aansturen
  • heeft goede/uitstekende plannings- en organiserende vaardigheden
  • kan goed samenwerken en onderhandelen
  • heeft commercieel en administratief inzicht
  • heeft géén 9 tot 5 mentaliteit
  • is beschikbaar voor 40 uren per week
  • is stressbestendig

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte voor ontwikkeling/zelfontplooiing middels scholing
  • Werken binnen een ambitieus en enthousiast team
  • Auto van de zaak.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met:

De heer R. Breukers te bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur op nummer 0592-341 609

Geïnteresseerd?

Dan ontvangen wij graag vóór 29 maart 2019 je sollicitatiebrief met motivatie en CV. Deze kun je mailen naar info@klok.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijsgesteld.